Friday, April 8, 2011

random post =.="

salam..
hye deeee........
pagi ni aku mulakan hari dengan x berape seronok laaa..
sebab malam tadi ade jantan buat hal dengan aku kannnnn....
haihhh menyirap aku lah..
da la first time keluar dengan aku..
tapi buat hal pulakkkk
lepas ni tak nak dah keluar dengan die...
huh..


lagi kan deee..
lately ni agak ramai pulak oran2 yang aku kenal terlibat dengan majlis2 kahwin ni tau...
hohoho
erm jap sape eh yang berkenaan tu...
kakak fareed...
abg sedare aku...
kakak ewan kawan kamarul..
lagiiii...
entah lah...
x ingat lahh..
congratulate them...
dapat ahli keluarge baru...
hihihi
cakap pasal ni aku rase mcm x caye...
abg aku pun tahun depan nak jugak bawa ahli baru...
hohoho
kalau tak nak terima boleh x???
hihihi
awkward...
HAHA
aku pulak bile lagi eh??
hihihi XP
menggatal betol...
tapi aku nak menggatal ape bendenye pulakkk kannnn...
aku pakwe pun takde...
hohoho
0_o













deeee...
aku rindu...
rindu siapa??
rindu semua...
yang terengganu..
yang pahang..
yang selangor..
deeeee...
aku nak nangis...













*sigh*
deeeeee...
cepat lah habis semester ni...
x larat da rasenye...
macam nak give up pun ade laaaa...








deeeeee......
selamat pagi...
love ya <3


No comments:

Post a Comment