Wednesday, April 20, 2011

final week =_="

hye deee...
selamat pagi di pagi yang indah ni...
huhu
lagi sehari jek aku nak final...
ari sabtu ni da final da deee....
okayy cuak sedikit di situ yeee....
huhu
aku ni cuak2 pun x reti2 nak baca buku lagi tu...
huhu
allaaaaa mana nak baca buku paper first CTU...
huhu
tau2 je laaa saya ni kan pemalas nak baca benda bertulis banyak2 ni...
benda nak mengingat lagi...
buat penat otak laaa....
benda mengira tu memang la aku lagi suka kan...
huhu
deeee...
cam ne ni nak DEAN LIST???
boleh ke saya dapat DL lagi tu??
carry mark saya semua da macamhapentah...
++study week ni saya malas sangat nak study...
kenapa ni deeee?????
mane la spirit nak study ni deee???
deee tolong saya la deee...
hoho
ade bet ni dengan cousin syera...
sape yang dapat DL yang kalah kena belanja apepun ikut sape yang menang..
hoho
agak supaya menaikkan semangat cousin syera tu sebenarnye..
hihi sebabb..
dia da give up sikit even da part6 tu....
anyway just goodluck la firdaus jawab final yee....
=D








deee....
selamat pagi
love ya <3

No comments:

Post a Comment