Thursday, April 21, 2011

selamat hari jadi nenek (>.<)

hye deee...
heeee selamat pagi juge....
aku kan xtau la ape mimpi tiga hari berturut bangun awal jek...
dua hari sebelum ni bangun awal sebab mimpi yang aku boleh tafsir as ngeri jugak
tapi hari ni alhamdulilah aku x mimpi benda yang same lagi..
tapi hari ni pulak bangun awal sebab bagak yang kejut nak belajar FAR katenye...
konon nak study personal dengan aku...
huhuhu
semua nak belajar personal...
ish3.......





eh menyimpang jauh dah ni...
aku kan sebenarnye pagi2 buta ni sibuk nak mencari ko sebab...
nak cerita pasal nenek aku laaa...
hari selase hari tu kan...
*erk hari ni kan da hari khamis? -.-
adoi lambat betul aku nak cerita dengan kau kan dee...
ahhhh! lantak lah..
okay sambung...
hari selase hari tu hari jadi nenek aku tau...
wah! hari jadi nenek laaaa....
so aku pun kol la nenek sebab waktu aku tau tu aku da dalam bas nak balik melaka
so aku pon cotcetcotcet la dengan nenek...
lepas letak phone je tetibe aku terfikir....
ni dah hari jadi nenek yang ke.....*entahtakingatla*
umur nenek pun da x berapa nak panjang kan??
then aku terfikir bile kalau nenek dah xde...


aku nak tinggal kat mane???
aku nak duduk kat mane???
sape yang nak masak???
sape nak membebel kat aku pagi2 suruh buat kerje???
sape yang nak dengar aku membebel pasal kawan kat sini???
rumah nenek macam mane???
ade lagi ke sedare2 aku yang nak datang rumah nenek lepas tu???


macam lagi benda yang aku terfikir...
fikir lama2 pun buat aku menangis je...
last2 tido dalam bas tu dengan air mata...
huhuhu
x senonoh pulak kan...
sampai2 kat kolej ade orang tegur
"kenape mata ko sembab weh?"
nampak sangat eh kalau tido lepas nangis???
so advice jangan la tido lepas nangis yeee....
heeeee =D













thanks....
love ya <3

No comments:

Post a Comment