Thursday, May 5, 2011

nasib kembar x seiras sekata je! +__+

hye deee....
heee kau ape khabar??
heee..
erk??
kau ni dah gile ke auni??
x pernah dibuatnye dek manusia2 sekalian la bertanye kat deee...
kau sorang jek...
eh! suke hati aku laa!
kau ape sehbok2!
deee kawan aku sehidup semati kan3???
heeee...
auni....
sah kau ni dah mabuk...
heeee...
aku mabuk sebab malam ni mood aku mushymushy...
sebab....
haaaa deee ni baru nak mula cerita la ni....
heeee



pagi tadi kannnn....
aku semangat je nak pergi sekolah ambil sijil jumpe cikgu2 sekalian...
hehehe
jumpe teacher ummu...
jumpe lagi cikgu....err sape name homeroom teacher aku mase f5 tu??
errr...sape2 laaa janji da jumpe cikgu tu...
puas hati da borak2 sikit2...
ambil la segala sijil bagai...
sijil SPM,SMA,LCCI,englishpunyesijil and....
sijil PMR...
HAHA!!
kau da masuk uitm tu sijil PMR tu pun x amek lagi ke??
kelakar betul kannnn...
heeeeeee....
lepas da habes segala benda cerita kat sekolah tu kitorang beramai-ramai manusia sekalian berjalan-jalan di JJ...
JJ mane faham2 je lah kan...
mane lagi aku nak pergi kalau bukan situ kannnn...
walau banyak benda yang mengingatkan aku pada....
ok stop di situ.
kami manusia sekalian makan2 sebab makhluk2 di situ da kelaparan bagai nak GILA ye...
pembesaran di situ sebab rasenye ade yang mungkin da membaham orang kalau x disegerakan pergi makan tu...
hihi hiperbola terlebih la kau auni....
heeeee...
lepas da kenyang *burp,ops!* masing2 da tersenyum kegirangan...
berjalan lah kami3 di keliling JJ tu...
tapi gerak pecah2 la...
aku jalan berdua dengan minah owner si SUCI YANG PUTIH MELEPAK SESUCI ALAM TUH LA KAN!
grrr! geram lah aku dengan suci tu...
maaf xade kene mengena dangan si owner AMALINA AZMI ye...
jangan nak perasan sangat lah!
ok stop da terlebih gula puji si suci kang makin over plak sucisesucinya tu..
jalan pusing2 masuk popular ok jumpe kawan sekolah ok hi!bla bla bla bye!
selamat aku beli dua novel yang mungkin berbaloilah jugak...
baiklah beah! memang kau nasib baik sebab aku dah beli novel yang aku cerita kat kau hari tu...
okay pusing2 lagi masuk JJ mall jumpe amir*ok bukan lelaki perempuan name amirah*
jumpe abang amal, si ammar *dulu:oh!hensemnya abang amal ni...sekarang:hi!(tayang gigi je)*
keluar JJ pusing2 lagi entah da berape banyak pusing lah!
pusing macam gigi amal dah ops! sori amal! tercakap! hihi!
pusing masuk kedai....err ape jadah name kedai ni??
aku ingat ade toons jek belakang tu kedai depan cinema...
ahhh!lantaklah!
keluar kedai......
jeng jeng jeng....
aku jalan depan bangku sambil mate terpandang makhluk yang duduk itu...
ohhhhh errrrrrrrr.......tersengih tawar
ohh hi abang bit*err lantaklah eja camne pun!* sambil tampal senyum gula separuh sudu tu
aku terus menapak pergi eskalator turun cari manusia2 semua nak ajakk balik!
sumpah aku terus teringat kat 'dia'!
bangbit tu pulak kembar x seiras sekata dengan 'dia' pulak!
walau ade iras muka 'dia' tu...
padan la pun semalam aku x sedap hati langsung langsung..
mase masuk JJ tu pun same je gayanye...
sekarang??
ok dah sikit kut meleleh bace novel tadi...
sedih mengingat 'dia' pun keluar sekali...
deeeeee.................
.
.
.
.
.
.
i still LOVE him.........
*sigh*





deee....
thanks....
i know you would hear to me bout anything....:))
love ya <3

No comments:

Post a Comment