Tuesday, May 10, 2011

mushy-mushy post, jangan bace kalau xnak!

hye deee....
:))
berapa hari dah aku x jumpe kau kannn...
heeeee rindu macam orang gilak!
hehehehe
deee...
aku da masuk mode ala-ala jiwang berkarat dah ni...
deee...
aku rindu...
aku xtau kenape...
aku rindu sangat!
kat 'die'
lagi sejak2 mamat teluk intan tu dah kantoi...
sakit hati aku la deee...
tetibe aku rase aku sesorang jek...
xde sesape yg boleh ade di samping aku...
kalau dolu-dolu tu ade la membe yg tu dengan yg tu...
sekarang ni aku rase aku kene handle benda2 perasaan bagai ni semua sendiri...
da xde orang nak teman dengar bebel nasihat ape semua lagi...
deee...
aku rase nak nangis...
sob sob sob
aku tau aku buat salah kat 'die'
tapi sampai sekarang 'die' x boleh nak maafkan aku...
nak jadi kawan pun x boleh...
deee....
aku betul nak nangis ni...
da bertakung menahan je air mata ni...
deee...
malam ni aku jumpe kau mood kacau la...
.
.
.
.
.
.
.
deee...
'you can count on me cause i can count on you'
tetibe pulak kan lagu yang tengah berdentum kat telinga ni keluar ayat tu...
deee...
wahai hati, redalah perasaan resah gelisah mu ini...

ok stop touching!
erk? touching ke ni??
ok stop lah wei!








deee...
thanks :)))
love ya <3

No comments:

Post a Comment