Friday, February 18, 2011

is it shining or gloomy???(-..-)

my life???
shining???
or being gloomy all this time???
hye dee...:)
deee~~~~~~~~~~~
kau mesti da pening kepale knnn....
ish dak montel ni...
bising jek tengah2 malam knnn...
hehe
sorry laa dee...
saya ponn da tak tau aku ni dah kenape...
haa tengok tuuuu...
kejap dah aku...
kejap dah saya...
mengong laaa...
ahh lantak kau laah kannn3?????
bukan ramai yang follow belog ni knn3??
naseb korang laaa...
just endure it...
HAHA
sian~~
hihi
membebel jek laaa...
okay serious2!
huhu
mane nk serious aku ni...
okay2 ckp terus....
aku ni kn da sejak cakap dalam kelas ari tu...
da jadi gile agaknye..
huhu
mcm ape jek ckp dlm kelas pasal friendship???
reveal bout my relationship with friends was that bad????
kau ni mmg da gile...
hidup2...
kau nk bagi sinar ke kelam kat aku ni ha??????
haih=.="
dee~~
jadi lah kawan setia aku eh????
aku rase semua orang rase terbeban dengar masalah2 aku..
due orang yang aku rase boleh citer dengan selesa cakap ia satu beban....
dee~~
aku sedih....
ini ke sinar???
heh...
boleh tak aku nk diorang lesap mcm tu jek??
tapi aku rase hati aku tak bagi la dee...
cam ne??
semua aku sayang..
ni pulak ape???
kekelaman dalam hidup aku ke???
entah laaaaaa.........
pelik laaaa....
ok laa deee...
cukup2 la aku membebel kat kau malam ni kannn...
nite..
:)
love yaa...
<3

No comments:

Post a Comment