Friday, February 18, 2011

gotong royong kecil-kecilan???-.-'

hye deee~~~
jumpe lagi kite di pagi yang indah ni kan??
huhu
huuaarrrrgggghhhhh~~~~;O
saya sangat la mengantuk~~
huhu
malamtadi tak boleh tido tau..huhu
dapat tido pukul 5 pagi...
sebab2 saya tido lewat malam tadi....
yang pertama : gayut ngan adik angkat...AF
yang kedua : borak kisah silam ngan roomate sorang sebab die pon tak boleh tido....NR
yang ketiga : saya memang tak ngantuk lagi...GILE
yang keempat : ade kawan mintak suruh hantarkan pain killer kat bilik sebab da tak larat nak jalan...huhu N
yang kelima : adik angkat saya mintak couple????huuh




dah la merepek jek...
pulak tu pagi2 pukul 7.30 kami dah kene panggil turun bawah...
SEBAB....
ade gotong royong kecil-kecilan sempena VC nak datang kampus yeeee....
huh
siap ade bendera macam yang kat sukaneka budak2 tadika tu....
macam kelakar jek tau...
huh
ni nak sambut VC ke nk sambut sukaneka???
VC tu budak kecik eh????
pape laaa orang2 yang pegang jawatan2 ni....
pelik2 jek laaa.....
saya pon layannnnnn~~
huhu
okayy laa deeee.....
nak kene off dulu...
nak buat assignment and ajar orang FAR????
kau ni dah tak betol eh nak ajar orang FAR???
pape aa auni....
hentam saja lahhhhh~~~
okayyyyy
off dulu~~~~
daaa deeeee~~~~~
love yaaaa......<3

No comments:

Post a Comment