Sunday, July 10, 2011

PERGI MAMPOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (>o<")

deee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sumpah aku nak menjerit douhh....
YA ALLAH !!!!!
aku x tau la ape nak jadi dengan aku ni ha...
da gila ke hape eh???
kau tanye kenapa aku jadi mcm ni??
sebab PAKWE aku yang aku suke sangat tu...
SEBENARNYE LANGSUNG X WUJUD PUNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YANG JADI PAKWE AKU TU SEBENARNYE PENGKID !!!!!!!!
kau mesti fikir ape benda lah auni ni...
x boleh nak beza ke gurl and guy suare tu mcm mane...
tapi deee...
kalau kau nak ckp aku x boleh cam suare a guy and a gurl punn...
roommate aku tu mcm mane pulakkk????
dorang pun ckp on phone dengan dia gak ape???
ha tu mcm mane pulakkkk???
budak bilik xpe lagi...
ni yang 5 sekaan dalam kelas ni nanti...
memang asyik kena bambu je la kannnn...
memang dorang menyalak kuat2 la tu...
huhu
sabar la auni...
terima je la....
da salah kau sendiri kannnn...
yelaa deee....
salah aku punnn....
haihhh....
kena ceramah lagi dengan abg yang baru jumpe ni...
ish3...
untung je la dia nak tolong lari dari pengkid tu....
huh !
benci betolll !!
menyampah !!
pergi mampos !!
argggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












huh...
deee thanks...
love ya <3

No comments:

Post a Comment