Friday, June 10, 2011

Azwa Ainuddin...(>.<)

hye my love deee....
imissyousomuch!
deee...
aku nak nangis dengan kau boleh x???
aku macam sedih!
deee AA...
deee aku sayang sangat dengan dia!
sayang sangat3!
agaknye macam ni la perasaan fareed dulu kan???
mula2 dia couple dengan aku...
aku masih ade perasaan pada kamarul...
sekarang aku ade dalam tempat fareed dulu...
aku tau AA ade lagi perasaan pd ex dia...
aku tau dia sayang ex dia lagi...
dia x ngaku deee...
aku x kisah dia ngaku...
aku xnak dia tipu aku n perasaan dia...
aku tau ex dia da bertunang...
tapi x salah kan???
entah la deee....
aku rase aku macam tengah berperangai kebudak-budakan...



aku bersyukur dia couple dulu dengan ex dia drpd aku...
sebab ex dia la dia jadi mcm yg sekarang...
yg boleh bimbing aku...
tapi deee............
urghhh!!








Ya Allah,
kau berilah aku kekuatan untuk hadapi perasaan ini...
sesungguhnya aku yakin dia adalah petunjuk dari-MU dan juga jodoh yang telah ENGKAU tentukan untukku









deee...
hanya kepada dia Allah bukakan pintu hatiku...
aku betul2 sayang azwa ainuddin...



deee....
aku ke yang salah???????


deee...
aku nak nangis kejap...


anyway deee....
thanks...
love ya <3

No comments:

Post a Comment