Thursday, March 3, 2011

kawan????

hye deeee......
kau ingat kan aku cakap kau jek kawan yang aku mcm boleh caye seratusperatus???
aku tawu aku boleh citer pape jek kat kau...
kau x cakap ape pon....
aku kecik aty kalau ade orang cakap yang die rase terbebanstress bagai kalau dengar citemasalah aku...
aku bukan mintak kau selesaikan masalah aku bagai ke ape...
aku cume nak kau dengar jek ape yang aku runsingkansedihkan tu jek...
aku x suruh kau simpan dalam2 citemasalah aku kat hati kau...
cume dengar lah....
aku tak kisah pon kalau kau dengarmasuktelingakanankeluartelingakiri...
aku tak kisah pon...
aku cume betol nak kau ade bilamana kau nak orang dengar aku membebelntahpape....
tu jek...
tolong lah...
aku buat tak kenal kau???
sebab aku xnak pnjang2 citer...
aku sakit hati...
sampaibile kalau aku da buang no kau bertahuntahun pon aku boleh ingat no kau lagi laaa...
memang aku sakitkecik hati ngan kau...
aku tawu lepas ape yang jadi setaon lalu kau da x anggap aku kawan baek kau kan??
kau cume nak jage hati aku...
kau x anggap aku kawan special kau pon....
tapi xpe...
aku memang selamanya anggap kau kawan special aku yang aku memang x penah akan lupe sampaibilebile....
aku cite macam2 kat orang yang aku boleh cite eh???
kau ingat aku macam tu kan???
aku bukan x penah tanye pape masalah yang kau ade pon...
hurmmm
xpe lah..
aku pon x harap kau bace post aku yang ni...
deeee.....
kau jage la pe yang aku cite kat kau ni dalam2 kat hati kau tau...
sampai kau boleh cite balek pe yang aku cite ni okay???
anyway deeee...
i reallyreallyreallyreallyreallyreally love her...
i care muchmuchmuchmuchmuchmuch about her...
okayokayokayokay...
love ya deee...
<3

No comments:

Post a Comment